Inicio > De Periculi Reti, De Reti Commerciali > Os perigos da publicidade segmentada por palabras chave

Os perigos da publicidade segmentada por palabras chave

Celulares... si ou non? En que quedamos?Para mostra qué mellor botón ca este: un blog onde se reproduce unha noticia sobre algúns dos perigos que supón o móvil para os rapaces e un anuncio que se dispara por este termo chave e lles vende movidas dos móviles aos rapaces. Todo un exemplo de discurso involuntariamente contraditorio. Sonvos as cousas dos anuncios de Google…

 

  1. No hay comentarios aún.
  1. No trackbacks yet.

Deja una respuesta

Introduce tus datos o haz clic en un icono para iniciar sesión:

Logo de WordPress.com

Estás comentando usando tu cuenta de WordPress.com. Salir /  Cambiar )

Imagen de Twitter

Estás comentando usando tu cuenta de Twitter. Salir /  Cambiar )

Foto de Facebook

Estás comentando usando tu cuenta de Facebook. Salir /  Cambiar )

Conectando a %s

A %d blogueros les gusta esto: